Budowa aplikacji AI ma za zadanie odpowiadać na konkretne potrzeby użytkowników. Jaki problem ma rozwiązać AI sztuczna inteligencja? Aplikacja ma wspierać markę w tworzeniu unikalnych i spersonalizowanych treści? Komunikacji z klientami? A może ma być narzędziem automatyzacji pewnych procesów w firmie? W oparciu o szczegółową analizę potrzeb marki wybieramy technologię AI, która umożliwi rozwiązywanie określonych problemów i zapewni wsparcie użytkownikom w wybranych obszarach.
Kolejny krok to projektowanie architektury i interfejsu użytkownika. Decyzje dotyczące architektury systemu są kluczowe z perspektywy zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności i dostępności aplikacji AI. Ważne jest również zaplanowanie sposobu zbierania, przechowywania i przetwarzania danych. Gotowa aplikacja powinna się wyróżniać przyjaznym interfejsem użytkownika (UI). Interfejs determinuje to, jak użytkownicy będą wchodzić w interakcję z aplikacją. Decyduje również o sposobie prezentacji danych. W przypadku aplikacji AI, ważne jest, aby interfejs umożliwiał łatwe prezentowanie złożonych danych i wyników pracy AI.
Aplikacje AI, czyli aplikacje w których wykorzystywana jest sztuczna inteligencja, oferują szereg zalet, które sprawiają, że są one coraz szerzej stosowane w różnych dziedzinach i branżach. Zależnie do architektury, aplikacja AI może:
Bardzo dużym atutem charakteryzowanych rozwiązań jest fakt, iż aplikacje AI mogą być bez problemu skalowane w zależności od potrzeb, co pozwala na elastyczne dostosowanie do zmieniających się wymagań biznesowych i rynkowych.
Jedną z naszych specjalności jest budowa aplikacji AI wykorzystujących OpenAI. Aplikacje oferujemy w modelach dedykowanym lub subskrypcyjnym. Tworzone przez Adrenalinę aplikacje AI wspierają firmy w poprawie procesów komunikacyjnych, tak w komunikacji wewnątrzfirmowej, jak i sposobie komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Tam gdzie w grę wchodzi sztuczna inteligencja, aplikacje mają do zaoferowania naprawdę dużo – mogą m.in. opracowywać treści artykułów branżowych na potrzeby promocji marki w sieci i mediach społecznościowych.