UPC Network CapexWdrożenie procesu przygotowania i akceptacji finansowania inwestycji dotyczących budowy sieci kablowej obejmującego pełny cykl życia wniosku inwestycyjnego.
UPC Realizacja projektów budowy sieciZespół procesów wspierających planowanie, zamawianie, realizację i rozliczanie projektów inwestycyjnych w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnej.
UFG System likwidacji szkódZespół procesów pozwalających na obsługę pełnego procesu likwidacji szkód ubezpieczeniowych. System obejmuje Rejestrację szkód, likwidację szkód, zarządzanie procesem przyznawania i wypłat rent, reklamacjami klientów, proces zarządzania ekspertyzami oraz obsługę spraw sądowych.
Zarządzanie Czasem PracySystem zarządzania czasem pracy wykorzystujący procesy przygotowywania miesięcznych rozliczeń czasu pracy w oparciu o zaakceptowane grafiki czasu pracy, wykorzystane urlopy, nadgodziny, dyżury i informacje o zwolnieniach lekarskich.
Grafiki czasu pracyProces obsługi przygotowywania i akceptacji grafików czasu pracy.
Opis wkrótce ...
NadgodzinyProces wnioskowania i obsługi nadgodzin pracowników.
Opis wkrótce ...
Wnioski UrlopoweProces składania wniosków urlopowych i rozliczania urlopów. Opis wkrótce...
Obieg dokumentów
Obieg Umów i Baza danych UmówProces obsługi przygotowania, podpisywania i ewidencji umów z kontrahentami. Rozwiązanie dodatkowo buduje i udostępnia bazę danych umów w organizacji.
PAK KWB Przygotowanie i Obieg UmówProces obsługi przygotowania, podpisywania i ewidencji umów z kontrahentami. Rozwiązanie dodatkowo buduje i udostępnia bazę danych umów w organizacji. Opis wkrótce ...
PAK KWB Obsługa KorespondencjiSystem obsługi kancelarii i procesów obsługi korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej. Opis wkrótce ...
UPC Obieg FakturProces rejestracji, obiegu, akceptacji i rozliczania faktur zewnętrznych zintegrowany z wnioskami zakupowymi.
UPC Utrzymanie klientówProces obsługi utrzymania klientów wypowiadających umowy abonenckie. Opis wkrótce ...
UFG Call CenterSystem rejestracji i obsługi kontaktów telefonicznych z klientami w oparciu o system Interactive Intelligence.
UPC Obsługa Sprzedaży B2BProces wsparcia sprzedaży usług kablowych i telekomunikacyjnych na potrzeby klientów B2B. Opis wkrótce ...
UPC Obsługa Korespondencji klientówProcesy przyjmowania, rejestracji i obsługi korespondencji przychodzącej z klientami. Przygotowywanie i obsługa korespondencji wychodzącej. Opis wkrótce ...