Serwis i Utrzymanie

Asysta techniczna, konsulting i usługi serwisowe

Adrenalina Consulting świadczy asystę techniczną i wsparcie serwisowe dla Platformy OpenText MBPM. Wsparcie serwisowe obejmuje zarówno zagadnienia techniczne jak i biznesowe dotyczące funkcjonujących systemów.

 

Podejmujemy się świadczyć usługi w następującym zakresie:

  • Obsługa zgłoszeń serwisowych w ramach wdrożonych systemów i rozwiązań
  • Prowadzenie pierwszej linii wsparcia technicznego dla produktów OpenText (klient komunikuje się z nami), my komunikujemy się z producentem oprogramowania
  • Prowadzenie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemu (help desk) dla użytkowników.
  • Administracja środowiskami testowymi i produkcyjnymi klienta
  • Asysta techniczna przy wdrażaniu upgradów i updatów oprogramowania
  • Doraźne konsultacje techniczne i programistyczne dla administratorów i programistów klienta
  • Usługi kontroli technicznej i jakości rozwiązań opracowanych we własnym zakresie przez klienta
  • Przejęcie serwisu rozwiązań nie wdrażanych przez naszą firmę.

 

Wsparcie serwisowe prowadzone jest na podstawie każdorazowych zleceń lub umów serwisowych typu SLA. Oferujemy dostępność serwisu zgodnie ze standardami klienta.